Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

SMS - Banking

    INFORMACJA DLA KLIENTA SMS BANKING

    Bank Spółdzielczy w Prudniku udostępnił swoim Klientom usługę SMS Banking, która otwiera nowe możliwości komunikacji Klienta z Bankiem poprzez krótkie wiadomości tekstowe.

    JAK DZIAŁA USŁUGA SMS BANKING?

    Działanie oparte jest na technologii sieci komórkowej GSM i polega na przesyłaniu komunikatów SMS. Możliwa jest komunikacja w obu kierunkach:

    • automatycznie wysyłane są wiadomości informujące o wielkości dostępnych środków raz dziennie lub po każdej zmianie salda, bądź ze zdarzeniami, o których klient chciałby być poinformowany;
    • na żądanie klienta system wysyła zwrotnego SMS-a z odpowiedzią na zadane pytanie.

    JAKIE WARUNKI MUSISZ SPEŁNIAĆ?

    Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Prudniku oraz posiadać aktywny telefon w dowolnej krajowej sieci telefonii komórkowej GSM.

    JAK KORZYSTAĆ Z USŁUGI?

    Klient otrzymuje informację o stanie salda rachunku na początku dnia, jeżeli w dniu poprzednim były operacje na koncie, lub po każdej zmianie salda, bądź po każdym zdarzeniu, o którym chciałby być poinformowany.

    Kolejna opcja to możliwość wysłania przez klienta wiadomości SMS z żądaniem odpowiedzi na zadane pytanie. Każda wiadomość musi zawierać modulo klienta oraz hasło PIN przyporządkowane do telefonu, które klient otrzymuje w postaci wiadomości SMS w momencie złożenia dyspozycji SMS. Oprócz zapytania o wolne środki, możliwe jest uzyskanie informacji dotyczącej oprocentowania rachunków oraz operacji na wybranych rachunkach.

    Zapytanie wysyła się pod numer telefonu: 661 002 041.

    Poniższa tabela definiuje sposób składania zapytania przez klientów za pomocą następujących parametrów:

    • – modulo klienta,
    • – hasło PIN klienta przyporządkowane do telefonu,
    • – numer rachunku bankowego (n ostatnich cyfr rachunku użytkownika),
    • – data (np. data operacji, zależnie od kontekstu),
    • <wartość> – wartość (np. kwota operacji, zależnie od kontekstu),</wartość>
    • – numer karty,
    • – waluta (np. waluta rachunku użytkownika, zależnie od kontekstu)

    Nazwa

    Opis

    Zapytanie klienta

    Odpowiedź systemu

    Wolne środki

    Klient pyta o wolne środki na koncie

    modulo#PIN#ZAPYTANIE,

    gdzie zapytaniem może być:

    • S – salda wszystkich rachunków,
    • SB – salda rachunków bieżących,
    • SK – salda rachunków kredytowych,
    • ST – salda rachunków terminowych,
    • SR#

    Wolne środki / Saldo na dzień : <wartość> </wartość>

    Oprocentowanie

    Klient pyta o oprocentowanie rachunków

    modulo#PIN#ZAPYTANIE,

    gdzie zapytaniem może być:

    • O – oprocentowanie rachunków,
    • OB – oprocentowanie rachunków bieżących,
    • OK - oprocentowanie rachunków kredytowych,
    • OT - oprocentowanie rachunków terminowych,
    • OR# - oprocentowanie wybranego rachunku

    Oproc. na : depozyt <wartość>% kredyt <wartość>%</wartość></wartość>

    Operacje

    Klient pyta o ostatnie operacje na rachunkach

    modulo#PIN#ZAPYTANIE#MIN_KWOTA, gdzie zapytaniem może być:

    • W – operacje wszystkich rachunków,
    • WB – operacje rachunków bieżących,
    • WK – operacje rachunków kredytowych,
    • WT – operacje rachunków terminowych,
    • WR#NRB - ostatnie operacje wybranego rachunku

    Parametr MIN_KWOTA jest opcjonalny

    Ost. oper. na : dnia +<wartość> z/na: , dnia +<wartość> od/do: lub</wartość></wartość>

    Ost. oper. na dnia +<wartość>: , dnia -<wartość> </wartość></wartość>

    Zmiana hasła PIN

    Klient może zmienić swoje hasło PIN

    modulo#aktualny–PIN#P#nowy–PIN

    Hasło PIN zostało poprawnie zmienione

    JAKIE KORZYŚCI DAJE USŁUGA?

    • aktualna informacja o stanie konta niezależnie od miejsca i czasu a także operatora telefonii komórkowej GSM oraz modelu aparatu komórkowego,
    • nieograniczony dostęp do informacji o posiadanych środkach przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu,
    • lepsza i stała kontrola własnych finansów,
    • wygoda i niezależność.

    JAK BANK ZAPEWNIA BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU?

    Klient składając dyspozycję usługi SMS podaje swój numer telefonu oraz numer rachunku, do którego chce uruchomić usługę. Dzięki tym informacjom system identyfikuje klienta i wysyła informacje tylko wtedy, jeśli dane będą się zgadzać z bazą danych.

    ILE TO KOSZTUJE?

    W przypadku uruchomienia takiej usługi, opłata pobierana jest zgodnie z Taryfą opłat i prowizji bankowych.

    Bank Spółdzielczy w Prudniku

    ul. Kościuszki 12 , 48-200 Prudnik

    Sekretariat: 77 406 55 00
    Rachunki bankowe: 77 406 55 00
    Kredyty: 77 406 55 00
    Rozliczenia: 77 406 55 00
    Rozliczenia elektroniczne: 77 406 55 00
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Skrzynka do e-doręczeń:   AE:PL-xxx

    Inspektor Ochrony Danych
    Joanna Rydz, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zapraszamy w godzinach:
    pn - pt: od 8:00 do 16:00

    BLOKADA DOSTĘPU 24/7

    Pod formularzem logowania dostępnym na stronie https://ebanknet.bsprudnik.pl zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi eBankNet i aplikacji mobilnej "BSPrudnik_mobile " w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa.

    Centrala Prudnik

    Centrala

    48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 12
    tel. 77 406 55 00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 16:00

    Oddział Korfantów

    48-317 Korfantów, Rynek 18
    tel. 77/4319045, 4319090


    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 16:00

    Filia w Łambinowicach

    48-316 Łambinowice, ul. Kolejowa 5,
    tel. 77/43 43 417

    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 16:00

    Filia w Lubrzy

    48-231 Lubrza, ul. Wolności 73
    tel. 77/4067930, 77/4067931


    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 14:00

    Punkt kasowy w Ścinawie Małej

    48-325 Ścinawa Mała, Rynek 74
    tel. 77/431 28 23

    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 15:30