Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

mojeID - Profil Zaufany

    mojeID - Profil Zaufany, zdalne potwierdzanie tożsamości poprzez Bankowość elektroniczną

    MojeID - to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:  https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID

    • Potwierdzenie tożsamości

    W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania

    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Korzyści

    • Łatwiejszy dostęp

    Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

    • Bezpieczeństwo

    Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

    • Użyteczność

    Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

    • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

    Zastosowanie

    • Usługi publiczne

    Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

    Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    • e-Commerce

    Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

    Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    • Energetyka

    Rejestracja wniosku/formularza

    Przedłużenie umowy

    Dostęp do portalu klienta

    • Medycyna

    Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

    Zakup leków przez internet

    • Media

    Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

    Opłacanie abonamentu

    • Ubezpieczenia

    Sprzedaż polisy przez internet

    Odnowienie polisy (Direct)

    mojeID w pytaniach i odpowiedziach

    • Co to jest mojeID?

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    • Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    • Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    • Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    • Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Regulamin mojeID w Banku Spółdzielczym w Prudniku

    Bank Spółdzielczy w Prudniku

    ul. Kościuszki 12 , 48-200 Prudnik

    Sekretariat: 77 406 55 00
    Rachunki bankowe: 77 406 55 00
    Kredyty: 77 406 55 00
    Rozliczenia: 77 406 55 00
    Rozliczenia elektroniczne: 77 406 55 00
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Skrzynka do e-doręczeń:   AE:PL-xxx

    Inspektor Ochrony Danych
    Joanna Rydz, kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zapraszamy w godzinach:
    pn - pt: od 8:00 do 16:00

    BLOKADA DOSTĘPU 24/7

    Pod formularzem logowania dostępnym na stronie https://ebanknet.bsprudnik.pl zamieszczony został przycisk Zablokuj dostęp, którym mogą Państwo zablokować dostęp do usługi eBankNet i aplikacji mobilnej "BSPrudnik_mobile " w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa.

    Centrala Prudnik

    Centrala

    48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 12
    tel. 77 406 55 00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 16:00

    Oddział Korfantów

    48-317 Korfantów, Rynek 18
    tel. 77/4319045, 4319090


    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 16:00

    Filia w Łambinowicach

    48-316 Łambinowice, ul. Kolejowa 5,
    tel. 77/43 43 417

    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 16:00

    Filia w Lubrzy

    48-231 Lubrza, ul. Wolności 73
    tel. 77/4067930, 77/4067931


    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 14:00

    Punkt kasowy w Ścinawie Małej

    48-325 Ścinawa Mała, Rynek 74
    tel. 77/431 28 23

    zapraszamy w godzinach:
    pon. – pt.: od 8:00 do 15:30