Już dzisiaj wypełnij Wniosek o Bankofon: Wniosek Bankofon (114,63KB)
![]() |
Telefoniczny System Obsługi Klienta Banku Spółdzielczego w Prudniku umożliwia uzyskanie informacji o:
|
URUCHOMIENIE USŁUGI
Aby uzyskać telefoniczny dostęp do rachunku, wystarczy wypełnić i złożyć w placówce Banku “Wniosek o dostęp do Telefonicznego Systemu Obsługi Klienta”. Po złożeniu Wniosku otrzymają Państwo Identyfikator - indywidualny numer identyfikacyjny oraz numer PIN. Pierwszy numer PIN to xxxx. Ze względów bezpieczeństwa, pierwszy numer PIN należy zmienić na nowy numer, znany tylko użytkownikowi.
LOGOWANIE DO SYSTEMU
W celu zalogowania do Systemu, należy wybrać numer Bankofonu, tj. (077) 436-91-50 następnie z głównego menu wybrać pozycję 1 - Zalogowanie do systemu. Następnie należy podać numer Identyfikatora i potwierdzić klawiszem *, po czym należy podać numer PIN. Pierwszy numer PIN to: xxxx.
ZMIANA NUMERU PIN
Aby zmienić numer PIN po zalogowaniu do Bankofonu należy wybrać opcję 7 - Zmiana PINu. Bankofon poprosi o dwukrotne podanie nowego czterocyfrowego numeru PIN. Od tego momentu obowiązywać będzie nowy numer PIN.
INFORMACJE O STANIE SALDA
Bankofon umożliwia sprawdzanie stanu środków na rachunkach Klienta. W tym celu, wystarczy zalogować się do Systemu, a następnie wybrać kolejno: 1 - Informacje o saldach i obrotach, 1 - Rachunki bieżące, 1 - Saldo bieżące.
Jeśli chcą Państwo otrzymać informację o saldzie na rachunku podstawowym szybko, bez konieczności wysłuchania wszystkich komunikatów, po wybraniu numeru Bankofonu, wystarczy podać następującą sekwencję:
- Identyfikator potwierdzony klawiszem
- Numer PIN
- Klawisze: 111
- Podczas odsłuchiwania sald dodatkowo dostępne są następujące opcje:
- Przejście do salda poprzedniego konta: klawisz 2
- Przejście do salda następnego konta: klawisz 5
- Wyjście do menu: klawisz 8
- Powtórzenie informacji o saldzie: klawisz 9
INFORMACJA O OSTATNICH OBROTACH
Bankofon umożliwia także uzyskanie informacji o ostatnich obrotach. W tym celu, po zalogowaniu do Systemu należy wybrać kolejno: 1 - Informacje o saldach i obrotach, 1 - Rachunki bieżące, 2 - Ostatnie obroty.
Podczas odsłuchiwania obrotów dodatkowo dostępne są następujące opcje:
- Poprzednia operacja: klawisz 2
- Następna operacja: klawisz 5
- Operacje z poprzedniego dnia: klawisz 4
- Operacje z następnego dnia: klawisz 6
ODSŁUCHIWANIE OPERACJI Z WYBRANEGO RACHUNKU
Istnieje możliwości odsłuchania operacji tylko z wybranego rachunku. W tym celu należy przejść do sald bieżących i podczas odsłuchiwania informacji o saldzie z wybranego rachunku nacisnąć przycisk
INFORMACJE O LOKATACH
Aby uzyskać informacje o lokatach terminowych, po zalogowaniu się do Systemu należy wybrać kolejno: 1 - Informacje o saldach i obrotach, 2 - Lokaty.