Już dziś wypełnij wniosek o SMS Banking Wniosek SMS Banking (77,39KB)
Informacja dla klienta SMS Banking
Bank Spółdzielczy w Prudniku udostępnił swoim Klientom usługę SMS Banking, która otwiera nowe możliwości komunikacji Klienta z Bankiem poprzez krótkie wiadomości tekstowe.
JAK DZIAŁA USŁUGA SMS Banking?
Działanie oparte jest na technologii sieci komórkowej GSM i polega na przesyłaniu komunikatów SMS. Możliwa jest komunikacja w obu kierunkach:
- automatycznie wysyłane są wiadomości informujące o wielkości dostępnych środków,
- na żądanie klienta system wysyła zwrotnego SMS-a z odpowiedzią na zadane pytania.
JAKIE WARUNKI MUSISZ SPEŁNIAĆ?
Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Prudniku oraz posiadać aktywny telefon w dowolnej sieci telefonii komórkowej GSM.
JAK KORZYSTAĆ Z USŁUGI?
Klient otrzymuje informację o stanie salda rachunku na początku dnia, jeżeli w dniu poprzednim były operacje na koncie. Każdy Klient ma aktywowaną opcję rozsyłania komunikatów SMS informujących o wystąpieniu debetu na rachunku.
Kolejna opcja to możliwość wysłania przez klienta sms-a z żądaniem odpowiedzi na zadane pytanie pod następujący numer telefonu: +48 510 094 217.
DOSTĘPNE PYTANIA:
S Salda wszystkich rachunków
SB Salda rachunków bieżących
SK Salda rachunków kredytowych
Schemat sms-a wysyłanego przez Klienta: modulo klienta#pin#pytanie
Przykładowa treść sms-a: 12345678#1234#S
UWAGA!!! Saldo otrzymane w informacji SMS należy skorygować o ewentualne transakcje dokonane kartami płatniczymi, które nie obciążyły jeszcze rachunku.
JAKIE KORZYŚCI DAJE USŁUGA?
- aktualna informacja o stanie konta niezależnie od miejsca i czasu a także operatora telefonii komórkowej GSM oraz modelu aparatu komórkowego,
- dostęp do informacji o posiadanych środkach przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
JAK BANK ZAPEWNIA BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU?
Klient wypełniając wniosek o świadczenie usługi SMS Banking podaje swój numer telefonu oraz indywidualny numer PIN. Dzięki tym informacją system identyfikuje Klienta i wysyła informacje tylko wtedy, jeśli dane będą się zgadzać z bazą danych. Dodatkową informacją identyfikującą Klienta jest jego modulo rachunku.
ILE TO KOSZTUJE?
Korzystanie z usługi kosztuje tylko 2 zł miesięcznie. Jeśli wybierzesz opcję wysyłania komunikatów o wielkości dostępnych środków po uwzględnieniu bieżących transakcji, jako odpowiedź na zadane pytanie to dodatkowo będzie to kosztowało 2 zł miesięcznie.