×
Wyszukaj w serwisie
×

SMS - Banking

Już dziś wypełnij wniosek o SMS Banking PDFWniosek SMS Banking (77,39KB)

informacja-dla-klienta-sms-banking.jpeg

Informacja dla klienta SMS Banking

Bank Spółdzielczy w Prudniku udostępnił swoim Klientom usługę SMS Banking, która otwiera nowe możliwości komunikacji Klienta z Bankiem poprzez krótkie wiadomości tekstowe.

JAK DZIAŁA USŁUGA SMS Banking?

Działanie oparte jest na technologii sieci komórkowej GSM i polega na przesyłaniu komunikatów SMS. Możliwa jest komunikacja w obu kierunkach:

  • automatycznie wysyłane są wiadomości informujące o wielkości dostępnych środków,
  • na żądanie klienta system wysyła zwrotnego SMS-a z odpowiedzią na zadane pytania.

JAKIE WARUNKI MUSISZ SPEŁNIAĆ?

Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Prudniku oraz posiadać aktywny telefon       w dowolnej sieci telefonii komórkowej GSM.

JAK KORZYSTAĆ Z USŁUGI?

Klient otrzymuje informację o stanie salda rachunku na początku dnia, jeżeli w dniu poprzednim były operacje na koncie. Każdy Klient ma aktywowaną opcję rozsyłania komunikatów SMS informujących o wystąpieniu debetu na rachunku.

Kolejna opcja to możliwość wysłania przez klienta sms-a z żądaniem odpowiedzi na zadane pytanie pod następujący numer telefonu: +48 510 094 217.     

DOSTĘPNE PYTANIA:

S Salda wszystkich rachunków

SB Salda rachunków bieżących

SK Salda rachunków kredytowych

Schemat sms-a wysyłanego przez Klienta: modulo klienta#pin#pytanie

Przykładowa treść sms-a: 12345678#1234#S

UWAGA!!! Saldo otrzymane w informacji SMS należy skorygować o ewentualne transakcje dokonane kartami płatniczymi, które nie obciążyły jeszcze rachunku.

JAKIE KORZYŚCI DAJE USŁUGA?

  • aktualna informacja o stanie konta niezależnie od miejsca i czasu a także operatora telefonii komórkowej GSM oraz modelu aparatu komórkowego,
  • dostęp do informacji o posiadanych środkach przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

JAK BANK ZAPEWNIA BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU?

Klient wypełniając wniosek o świadczenie usługi SMS Banking podaje swój numer telefonu oraz indywidualny numer PIN. Dzięki tym informacją system identyfikuje Klienta i wysyła informacje tylko wtedy, jeśli dane będą się zgadzać z bazą danych. Dodatkową informacją identyfikującą Klienta jest jego modulo rachunku.

ILE TO KOSZTUJE?

Korzystanie z usługi kosztuje tylko 2 zł miesięcznie. Jeśli wybierzesz opcję wysyłania komunikatów o wielkości dostępnych środków po uwzględnieniu bieżących transakcji, jako odpowiedź na zadane pytanie to dodatkowo będzie to kosztowało 2 zł miesięcznie.