Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.
Termin | Funkcjonalność / usługa | Jakie ograniczenia wystąpią w usługach? |
W sobotę 22.06 | Moje ID | Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp. |
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu | Niedostępne będą płatności oraz wypłaty | |
Przez cały weekend | BLIK – przelewy na telefon | Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon |
Przez cały weekend | Przelewy Elixir - zewnętrzne | Brak możliwości realizacji przelewów, |
Przez cały weekend | Przelewy Elixir - międzyoddziałowe | Brak możliwości realizacji przelewów, |
Przez cały weekend | Transakcje walutowe | Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut. |
Przez cały weekend | Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee |
Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+
|
Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.
Z wyrazami szacunku,