Visa Business Debetowa
Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie.
Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.
Wybierając kartę Visa Business Debetowa zyskujesz:
- komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
- wygodę i bezpieczeństwo pracowników – dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki,
- eliminację zaliczek dla pracowników,
- łatwą kontrola wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady
w systemie bankowości internetowej, - szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
- łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci bankomatów bez prowizji (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4you),
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 7 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 15 000 zł),
Koszt wydania karty: 0 zł
Okres ważności karty: 3 lata
Limity karty:
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 7 000 zł,
- maksymalny dzienny limit operacji bezgotówkowych – 15 000 zł,
- maksymalny dzienny limit transakcji internetowych – 15 000 zł.
Zastrzeżenie karty:
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 502 503),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
W przypadku problemów z realizacją płatności kartą w Internecie prosimy o skorzystanie z portalu www.kartosfera.pl bądź kontakt z infolinią Contact Center Banku.
Dla ułatwienia korzystania z portalu kartowego zamieszczamy poniżej szczegółową instrukcję.
Podręcznik użytkownika KARTOSFERY: Kartosfera-Podrecznik-uzytkownika_15.11.2015.pdf (1,52MB)