×
Wyszukaj w serwisie
×

Karta płatnicza VISA BUSINESS DEBETOWA

visa-business.png

Visa Business Debetowa

 

Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie.

Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.

 

Wybierając kartę Visa Business Debetowa zyskujesz:

  • komfort – klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
  • wygodę i bezpieczeństwo pracowników – dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki,
  • eliminację zaliczek dla pracowników,
  • łatwą kontrola wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady
    w systemie bankowości internetowej,
  • szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek,
  • łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci bankomatów bez prowizji (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4you),
  • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 7 000 zł, maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 15 000 zł),

Koszt wydania karty: 0 zł

Okres ważności karty: 3 lata

Limity karty:

  • maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 7 000 zł,
  • maksymalny dzienny limit operacji bezgotówkowych – 15 000 zł,
  • maksymalny dzienny limit transakcji internetowych – 15 000 zł.

Zastrzeżenie karty:

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 502 503),
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
  • za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

W przypadku problemów z realizacją płatności kartą w Internecie prosimy o skorzystanie z portalu www.kartosfera.pl bądź kontakt z infolinią Contact Center Banku.

Dla ułatwienia korzystania z portalu kartowego zamieszczamy poniżej szczegółową instrukcję.

 

Podręcznik użytkownika KARTOSFERY: PDFKartosfera-Podrecznik-uzytkownika_15.11.2015.pdf

Zobacz bankomaty bez prowizji!