Dzięki aplikacji mobilnej wykonasz przelewy do rodziny, znajomych, opłacisz rachunki oraz dużo więcej.
Procent dostępnych środków
Możliwość wyświetlania procentu dostępnych środków na rachunku przed zalogowaniem do aplikacji. Wybór rachunku oraz ustalenie maksymalnej kwoty dostępne w ustawieniach aplikacji.
Szybkie skróty
Na ekranie logowania oraz ekranie start dostępne są skróty do niektórych funkcji dostępnych w aplikacji. Dostępne skróty uzależnione są od parametryzacji banku oraz produktów posiadanych przez klienta.
Zarządzanie kartami
Klient ma możliwość aktywacji i zastrzeżenia karty kredytowej lub debetowej oraz wyświetlania limitów kartowych (edycja limitów dostępna za pośrednictwem bankowości elektronicznej).
Mapa bankomatów i oddziałów
Bez logowania do aplikacji klient ma możliwość wyświetlenia mapy placówek i bankomatów znajdujących się w pobliżu. Zarządzanie wyświetlanymi punktami dostępne jest dla pracownika banku z poziomu aplikacji PADM.
Co nowego
Istnieje możliwość wyświetlania klientowi informacji o nowych funkcjach dostępnych w aplikacji. Decyzja o tym, o których nowościach informować klienta należy do banku podczas wdrożenia.
Płatność BLIK
Możliwość płatności BLIK przy pomocy kodu T6 (płatność w kanale eCommerce, płatność w POS, wypłata z bankomatu). Wkrótce w aplikacji pojawi się też obsługa przelewów na telefon oraz wysyłania próśb o przelew.