Fałszywe komunikaty – nie otwieraj załączników!
Ostrzegamy, że są rozsyłane wiadomości e-mail, w których hakerzy pod pretekstem wprowadzenia systemu kontroli przelewów, m.in. przez urząd podatkowy - proszą o kliknięcie w załącznik, gdzie zamieszczone są szczegółowe informacje. Zachowaj ostrożność!
Prosimy o zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e-maili, w których znajduje się prośba o otwarcie załącznika lub skorzystanie z umieszczonego w nich linku. Ostrzegamy, że zawsze są to fałszywe e-maile, mające na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy danych osobowych lub danych karty, ale także zainstalowanie na jego komputerze lub w telefonie potencjalnie szkodliwych programów podglądających i śledzących jego działania.
Prosimy nie odpowiadać na tego typu e-maile, nie otwieranie załączników i nie udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, kodów jednorazowych, numeru telefonu komórkowego, danych dotyczących karty płatniczej. Te dane są do wyłącznej wiadomości klientów.
Przypominamy również o rozsyłanych ostatnio fałszywych komunikatach o zmianie formatu konta oraz wiadomości e-mail!
Ostrzegamy, że są rozsyłane fałszywe wiadomości e-mail, w których hakerzy podszywają się pod Bank i - pod pretekstem konieczności odblokowania zablokowanego dostępu do konta eBankNetu lub odczytania wiadomości przesłanej przez Bank - proszą o kliknięcie w link przekierowujący do fałszywej strony Banku z prośbą o zalogowanie. Zachowaj ostrożność!
Przypominamy, że Bank Spółdzielczy w Prudniku nie jest autorem tych wiadomości, e-maile rozsyłane są przez osoby podszywające się pod Bank. Prosimy o zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e-maili, w których znajduje się prośba o skorzystanie z umieszczonego w nich linku. Ostrzegamy, że zawsze są to fałszywe e-maile, mające na celu nie tylko wyłudzenie od odbiorcy danych osobowych lub danych karty, ale także zainstalowanie na jego komputerze lub w telefonie potencjalnie szkodliwych programów podglądających i śledzących jego działania.
Prosimy nie odpowiadać na tego typu e-maile, nie korzystać z podanego linku i nie udostępniać danych osobowych, loginu i haseł do konta, kodów jednorazowych, numeru telefonu komórkowego, danych dotyczących karty płatniczej. Te dane są do wyłącznej wiadomości klientów.
Uważaj również na komunikaty pojawiające się po zalogowaniu do serwisu eBankNet.
W przypadku, gdy logujesz się do serwisu internetowego Banku z komputera zainfekowanego złośliwym oprogramowaniem, możesz otrzymać komunikat dotyczący zmiany formatu konta w Banku Spółdzielczym w Prudniku.
UWAGA! Informacja ta jest nieprawdziwa - Bank Spółdzielczy w Prudniku nie wprowadza zmiany formatu numerów rachunków i nie jest autorem tej wiadomości! Komunikat wystawiany jest przez osoby podszywające się pod Bank w celu wyłudzenia kodu z narzędzia autoryzacyjnego. W przypadku otrzymania takiego komunikatu nie wprowadzaj żądanych danych.
W przypadku skorzystania z linku zawartego w otrzymanej wiadomości i podania jakichkolwiek danych na stronie internetowej przypominającej serwis eBankNet lub pojawienia się na stronie niepokojącego komunikatu, np. o zmianie formatu konta w Banku Spółdzielczego w Prudniku, niezwłocznie skontaktuj się Bankiem.