Karta Instant Issue
Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki".
Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.
Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy
o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.
Karta ta wydawana jest do rachunków POL-Konto i POL-Konto STUDENT.
Wybierając kartę Instant Issue zyskujesz:
- komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
- bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
- możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez ponoszenia dodatkowych opłat,
- łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
- możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
- możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
Koszt wydania karty: 0 zł,
Limity karty:
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 2 000 zł,
- maksymalny dzienny limit operacji bezgotówkowych – 5 000 zł,
- maksymalny dzienny limit transakcji internetowych – 5 000 zł.
Zastrzeżenie karty:
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 801 502 503),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
W przypadku problemów z realizacją płatności kartą w Internecie prosimy o skorzystanie z portalu www.kartosfera.pl bądź kontakt z infolinią Contact Center Banku.
Dla ułatwienia korzystania z portalu kartowego zamieszczamy poniżej szczegółową instrukcję.
Podręcznik użytkownika KARTOSFERY: Kartosfera-Podrecznik-uzytkownika_15.11.2015.pdf (1,52MB)